26 Aug 2011 - Adam 4 months....

Salam Ramadhan semua.... dah nak raya...kejap je masa berlalu kan...... sedih nak tinggalkan bln pose ni.. rs mcm xcukup lg nak kumpul pahala.... insyAllah pjg umur thn depan jumpa lagi ramadhan... Amin....

arini Adam genap 4bln... Alhamdulillah sihat anak bujang aku tu.. cuma semlm dia mcm batuk2 skit.. berjangkit ngan kakak dia kot.. sb kakak dia pun batuk.. tu la mkn ice cream byk2.. org buka pose mkn nasik dia sibuk nak ice cream... Si Ainin pg td lepas sahur telah berjaya aku 'pos' hantar balik ke Johor.. huhu.. sunyi kejap hidup Ibu 2-3 hari ni xde Ainin. klu x riuh umah tu dgn suara aku terjerit2 marahkan dia. pas tu riuh ngan suara dia yg suka bertanya itu ini.. soalan dia xpernah ade noktah sampai aku pun kadang2 malas nak jawab.. begitu lah rupa budak yg tgh nak belajar.. semua dia nak tau setiap jawapan mesti ade soalan. kenapa? apa? mcm2 lg lah.... Ainin2... xsampai sehari Ibu dah rindu....

Pjg plak mukadimah arini... aku sebenarnya nak citer kat sini... aku sampai arini ALHAMDULILLAH berjaya men'complete'kan my 1st mission (ade ke perkataan men'complete'kan? ade? belasah la...) iaitu menyusukan Adam selama 4bln... Syukur sgt2... walaupun masa Ainin dlu aku tak berjaya sampai tahap ni.. berkat kegigihan aku menggali ilmu & mencari ilmu aku berjaya... sekarang Adam dah 4bln & masih menyusu susu ibu.....

Now my 2nd mission is BF Adam sampai umur dia 6months.... doa kan aku ye kawan2....
INI KERJA ANAK BUJANG AKU BILA TGH MLM XJUMPE PUTING.. JARI PUN JD LAH.....

DAH MAKIN LASAK TIDO.. SEE!!! BANTAL KAT MANA ORG YER KAT MANA????

Rabu (24/08/2011) gi cucuk & timbang... baru cecah 5.72kg sikit jer naik.... nampaknyer aku la kan yg kene makan lebih nak bg lebih khasiat kat susu kan? kan?
masa umur dia 2months xagak2 naik berat. Lihat perkembangan Adam:
0 month - 2.52kg
1 month - 3.67kg
2 months - 5.01kg
4 months - 5.72kg

nasib la ibu ko ni xgemuk Adam... kalau x xtau la nak tambah khasiat ikut mn lg... xpe2 nt for 6 months chk up make sure you reach 7kg...huhu... ape nih ibu plak lebih2 huhu....

SEE!! CUBA KORANG TGK BETUL2 SAPE IKUT MUKA IBU SAPE IKUT MUKA AYAH?
(aku rs kan 2-2 ikut baka aku wakakakakakakakk.......)

Anyway kepada semua Muslimin & Muslimat yg beragama Islam, samada saya kenal atau tidak saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin.... ;)



Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.