Tuesday, July 12, 2011

Potong Rambut..
Suzie AhmadTuesday, July 12, 2011 0 comments

ari sabtu org g demonstrasi BERSIH aku dgn jaya nyer bawak anak aku ke Ampang g potong rambut anak aku.. korang nak demo lantak!! tgkap masuk ISA lg bagus sebab korang boleh dianggap mengancam keselamatan negara....dah ade peluang jumpa Agong utk bg memo tu lg nak berhimpun bagai.. ape korang dapat? eh!! ter'emosi' lak.. mau aku tak emosi BERSIH pye pasal aku tersangkut dlm jammed tgh2 mlm buta sampai 3jam kt sg besi!! punca? BERSIH pada esoknyer so Polis bt roadblock..mcm sial!!Ambiga bongok!! aik lain lak citer nih... nak citer pasal Ainin yg di potong rambut.. ni ape citer lak nih......


BEFORE


AFTER

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment