Ape yg Minah ni cuba buktikan?.xpaham aku!!





cuba baca komen di photo album FB aku nih.. ape yg cuba minah ni buktikan? klu boos ko skrg lebih hargai ko apesal kje ko asyik jump company jer & status kje ko hanya pekerja contract & x di offer permanent? ntah hape2 ntah... wehhh dept aku tau la sape ko... sume org tau ko wat kje asyik salah jer..from 1st company ko kje aku dah tau cara ko kje cmne... MC? weh klu ko entitle hanya 9hari jer MC yg ko tiap2 mgu MC ape kes?? x ke org pertikaikan? dah tentu la MC ko x valid!! pas tu utk hospitalization ko valid hanya entitle 21 hari tp ko g bantai sampai sebln.. dah la contract juz 6months. pas tu kje memilih.. nak balik cepat saje laki 530 dah tgu kat bawah ko dah menggelupor nak balik dah..deiii waktu kje hbs kul 6 la!! pas tu kje ko nak carik gaduh je ngan dept lain. apekah??? pas tu wat filing salah je memanjang.. sape x hangin 10x ajar asyik salah jer..
pasal bertudung tuh. mmg la org yg bertudung x perfect!! nobody perfect la minah oiiii tp xde la ms dlu ngata org last2 mkn diri sendiri! aku igt lg dlm SURAU beb dlm SURAU kunun xnk on off lg... nak pakai tudung betul2 alih2 bukak terus!! apekah? xde la aku jaki sgt ko dah bukak tudung tp cian kat laki ko even dia redha sekalipun tp alangkah dayus nyer laki ko kan... erm lantak la yg nak menjawab kat SANA nt pun laki ko..ko hepi ke x hepi ke xde kne mengene pun ngan aku..cuma heran la manusia skrg nih kan dlu bkn main ngutuk org skrg tgkkk... dah ala2 meludah ke langit kene muka sendiri!!
pasal x-boss aku tuh rsnyer sume staff dia suka dia.. even dia kadang2 marah main sembur jer.. tp she's the best!! ko je yg xske dia sb dia pun xske ko hahahha.... staff dia yg paling bermasalah!! mmg ptt pun dia x nk ambik ko after 6 months. aku pun malu coz rekemen ko. klu ko nak igt sampai mati ke ape ke lantak ko lah.. nt ko jgk yg nak carik dia kat SANA... at least dia ade gak yg berubah (-ve ke +ve) dari ko???
dah la maleh aku nak citer pjg.. ckp byk pun xguna. buang masa je ckp ngan org yg xsedar2.. nak carik salah org jer tp 1 jari tunjuk org dia xsedar 4 jari lagi tunjuk kat diri sendiri...! bawak2 la insaf oiii. ko jgk kata dunia nak kiamat klu dia berubah tp see dia dah berubah pun from -ve to +ve. nak kiamat dah kot la tuh... ko terbalik plak! org dah nak kiamat ko duk kejar lg dunia.. insaf lah!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan