Tuesday, February 22, 2011

Kisah Peragut yg xhbs2....
Suzie AhmadTuesday, February 22, 2011 0 comments

arini nak story pasal peragut... berita yg aku baca dari http://www.hmetro.com.my pasal peragut kat Ampang... erm dekat je ngan kawasan umah aku...
Peragut warga Indonesia... sorg maut & sorg lg cedera parah....



yg dlm bulatan tu adalah mayat peragut terbabit...

yg best nyer perempuan yg kene ragut ni berani.. dia g kejar mamat 2 ekor ni bila dorg salah masuk jln termasuk jln mati dia tgu kat simpang..mamat ni pun patah balik g langgar kereta perempuan ni terus terpelanting... erm... nasib ko la mati katak mcm tu jer... sape suh buat kje xsenonoh tu!! dah la dtg tempat org ade hati nak mencuri.. dasar xsedar diri...!
lagi berita korg bole online/beli Harian Metro harini ok......
kepada perempuan di luar sana... peringatan utk aku jugak.... xtra carefull... skrg dlm umah sendiri pun belum tentu selamat.... kepada Mangsa Ragut mcm berita di atas... Syabas!! mmg sangat berani.....

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment