Monday, January 31, 2011

Mini I-City with Ainin Sofiya..
Suzie AhmadMonday, January 31, 2011 0 comments

Jumaat mlm yg lepas kunun nak ke I-City tp ats kejadian yg tidak d ingini akhirnya aku & Ainin hy ke Jusco Setiawangsa yg sebelah je ngan umah aku.... kat situ ade taman & ade la lampu2 mcm kt I-City....sakan la mak cik kenit ni bergambar....aku yg letih nak ikut dia sana sini.. tmptnyer xde la besar mn... tp memandangkan keadaan aku dgn perut yg besar ni mengah gak la jdnyer.. lepak sampai tgh mlm.. pas tu chow ke umah mak aku di bangi.. only 2 of us....







Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment