Thursday, December 30, 2010

Tahniah Malaysia...
Suzie AhmadThursday, December 30, 2010 0 comments

Rasanyer ramai yg dah tau Malaysia semalam menang ke atas Indonesia dgn 4-2... xpnh bawak balik pingat tu akhirnya sampai jugak ke Malaysia.. apa2 pun tahniah buat skuad negara...
aku pun semalam layan gak bola wpun xbrape minat bola.. tp semangat kenegaraan tu masih lg ade..bg sokongan utk pemain kita.. & baru semlm jugak aku baru terperasan penjaga gol pasukan negara kita ni muka encem!! WOW kenyataan berani!! muka ala2 pelakon korea... huhu... sape lg klu bukan si Khairul Fahmi tu... tetb terjatuh cinta lak.. huhu.. tp dah ade awek da.... nak tau sape?


ha.. ni la awek dia yg bernama ELIA....

xcaye??? lawat lah blog beliau http://jejariruncing.blogspot.com

ape pun paling manyak syiok!! adalah esok PM isytiharkan COOOOOOTTTIIIIII.... weeehuuuu.... so selamat bercuti semua.... SELAMAT MENYAMBUT 2011. SELAMAT TINGGAL SEGALA KENANGAN 2010...

p/s: tetb nak sedey lak. mengenangkan ape yg terjadi sepjg 2010. memaafkan itu mudah tetapi melupakan itu adalah sukar..... :-(

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment