Melaka Wonderland Part 2

en3 lepas ade citer pasal Melaka Wonderland kan.. so ni aku ade upload skit gambar ms kt sane...sape2 yg xpnh g bole la g saja2 cuti2 weekend... utk dewasa RM30 kanak2 klu xsilap RM15 kot.... bole thn mahal gak hik3... baik g bukit gambang.. hahah... Melaka Wonderland ni dekat je ngan KL... xpe nt klu ade rezeki ke bukit gambang plak wokeh....

Ainin dah bersedia.. yo yo jer.. sekali kene simbah ombak lari plak.. hampes!


kalau x kerana aku pregnt mst aku dah main sume benda yg ade kt sini. tp ape kan daya aku hanya mampu tgk & main2 kaki dlm air jer.. klu x nt aku sakit sape susah?? aku jgk...


Seronoknyer mereka.....


dah ready nk balik....



Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.