Cepat nye masa berlalu..... dah 29 Ramadhan....

fuhhh!! arini dah 29 ramadhan... cepat je kan dah nak raya.. aku seperti biasa bz kat opis... tgk!! 29 ramadhan pun aku masih di opis.. its ok... esok aku cuuutiiiiiii huhu..... kat opis pun dah xramai dah org.. sunyi jer sb ramai yg dh cuti. tgl berapa kerat jer... ok thn ni turn aku beraya bersama mak ngan abah...tp........... laki aku dah ajak balik johor ptg ry pertama. cis!!! pas tu duk johor lama la plak. adil kah??? INI TIDAK ADIL!! hbs nk wat cmne ikutkan jer la....
nway kepada kawan2 semua SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN dari aku 'sefamily'. (NOORSUZIELA, MOHD RIZAL & AININ SOFIYA). kepada yg memandu especially laki aku (suka benar la bawak laju2) berhati2 di jln raya... igt org tersayang.... PEACE! :-D
p/s: tudung raya xde lg nih.. cmne????? waaaaaaaa.............

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.