Nostalgia aku di tahun 80an..

Pg ni dpt email dari sorg teman... dia ade sent gambar2 yg mengingatkan aku ms zaman2 sekolah & zaman kanak2 aku dlu... huhu... hidup masa tu sgt la susah..yela mak aku kje cleaner je masa tu. bapak aku hy security guard. g mn2 naik bas jer.. mengangkut kitaorg 3 beradik masa tu... thn 80an adik aku yg bongsu xde lg..sb tu la 3 beradik... thn 90an baru 4 beradik :-)


Benda ni aku selalu main ngan adik2 lelaki aku.. al maklum la ms tu aku adalah anak tunggal perempuan heheh... hbs segala kotak yg ade kat umah kitaorg gunting.. kotak colgate, kotak sabun...sume la..

main tutup botol syok gak...


dulu aku ade byk benda alah nih.... zaman aku skolah rendah..


arwah opah aku dlu pakai nih



korang igt ni tak? benda ni biasenyer ade mainan sekali


dulu nak tampung duit blanje sekolah kitaorg mak aku jual aiskrim ni... mcm2 perisa, milo la, asam boi, bandung, cendol etc... alamak terliur aku bln2 pose nih.. huhu...
ala...dlu blanje sekolah sorg 50sen jer... tu pun dah bole dpt sebungkus ns lemak ngan air secawan.....

ha....komik ni pun aku suke bc gak dlu


packaging zaman 80an....

Korang ade x beg skolah mcm ni? aku pki beg ni ms aku darjah 1...


igt tak kartun ni? dlu2 biasa kuar time rancangan tv pendidikan kat tv 2... *jgn monyet..jgn..., aku tak kira aku nak jugak nak jugak* lebih kurang mcm tu la dialog dia.. :-)


mak aku pki dapur ni dlu... tp yg 1 dapur jer....


lesen tv.... kpd sesapa yg tak brape nk igt... dlu2 ade lesen tv tau.. siap frame lg lesen tv nih..


tv...... dlu aku nyer tv ni color merah body dia...

semua ni mengingatkn aku pd zaman kanak2 aku.. dah jauh rupenyer aku tglkan zaman tuh... korg pun mst ade memori tersendiri ms zaman tuh kan...:-)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

Jerawat belakang badan