New Workstation...!

erm arini aku & team kene pindah workstation.. duk dekat giler ngan pintu bilik bos... perhhh! xbole blah...


tempat aku..... abaikan segala doc yg tinggi mcm KLCC tu wokeh!
aku terty2 gak apesal la bos suh aku duk dkt jer ngan bilik dia? pas tu pisah kan aku ngan kak maria... huhu.. xsyiok la... xde kawan nak bergosip!! eeiiiii kitaorg gosip2 pun tgn jln.. mulut je kecoh hahha... kitaorg berdua ni kat opis bising skit... kak maria tukang gelak.. aku tukang story... & ade few back up singer hahahah.... mmg bising la.. klu xde kitaorg ni cmne keadaan opis ek.... hahah... tp arini senyap jekkk yela duk sebelah Zul!!.. aduh!! nak sembang ape ngan zul.. budak baikkkk jer.... huhu....sangap aku arini.... kejap2 menguap....pas tu radio kak maria pun jauh lak dari aku.. klu x aku la DJ nyer heheheh......
erm tp td sembang2 ngan sorg opismate aku (kira senior la dlm opis nih pangkat Haji)dia kata g merokok ngan bos semlm dia ty nape pindahkan kitaorg.. jeng..jeng..jeng... tetb nama aku naik.. perhhh glamour akak mak...... bos ckp nak tgk aku wat kje cmne.. sb ade org bgtau dia aku selalu chatting kat opis..!! waduhhh!! tuduhan yg sgt kurang asasnyer wokeh! aku dah berbulan2 tak chat ok! klu ye pun aku ade online x sampai stgh jam aku dah log out.. siapa kah manusia durjana yg membuat cerita itu???! heran la aku manusia ni.. apesal la yg dengki sgt kan... erm lantak kat deme (loghat perak) baguih gak deme buat rope itu... bos.... nengok la teman wat koje nih... nt thn depan bole bg PMS tinggi skit ye...!untung2 naik gaji teman thn depan... hahahah...... kepada yg membawak cerita tu..tima kasih byok la ye...teruskan dgn rs xsenang duduk tgk org lain gumbira... yg penting kome gembira ... byok pahala teman..... Amin.........

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.