Friday, July 30, 2010

Ainin Sofiya Wajah Baru...
Suzie AhmadFriday, July 30, 2010 0 comments

Last week punyer citer...baru ade masa nak citer skrg heheheh......
Ainin dah berwajah baru.............................


kalau korg penah tgk n3 b4 ni ainin berambut pjg.. dah lebih bahu dah..& dah serabai giler dah... ok ni adalah saat2 dia nak kene potong rambut..... kali ke 2 dalam hidup Ainin... 1st time dlu botak terus...... pas tu xpnh potong rambut dia... skit2 ade la trim rambut depan dia... tp yg major nyer xde..erm tup tap dah nak 2 thn dah.....

mcm sedih jer rambut nak kene potong... huhuhu.....






































tadaaaaaaaaaaaa....................... ini lah wajah baru Ainin....................


ewahhhhhhhh mcm artis la plak.......

sekian cerita Ainin Sofiya.........

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment