PD (28 May - 30 May 2010)

Last weekend (28 May 2010 - 30 May 2010) aktiviti kitaorg adalah ke PD.... terpaksa tinggalkan se kecik ngan opahnyer sb igt nk ke genting. xjd la plak sb takut ramai sgt & crowded. aku bersama2 mr.hubby & his frens (najib & wife (yati), man & wife (eja), uda & cicak (nape nama cicak? sb dia ni kurus sgt... wakakak.. mcm aku gemuk sgt hehehe) we having some fun la gak kat sana... tido kat ANCASA. aku yg tak berapa happy sb asyik igt si kecik jer... kan lg seronok klu dia ade.... xpe la dia seronok kat umah opah dia kira ok la.... bila dah ke PD mengimbau kembali zaman kitaorg berhoneymoon yg tak mcm honeymoon dulu... hehhehhe..... hy aku dan kau sahaja yg tau memori kita...... uishhh dah jauh plak menyimpang.... ni ade few moments yg aku nak kongsi ngan korg sume... tp yg tak syoknyer gambar aku ngan mr.hubby naik jet ski xde la plak... huhuu... xde sape ambik gambar sb bz ngan aktvt sebdiri....












ini sahaja setakat ni.. aku select gambar randomly jer utk sesape yg sudi nak tgk.. k NEXT!!! A Famosa here i come............ ;-)

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.