Demam World Cup!!

Demam world cup dah bermula since jumaat lepas.. aku dah berjaya menyaksikan Korea vs Greece & England vs USA... perh.. caya lah aku layan bola sepak... aku kene la pandai layan sb laki aku minat bola.. kadang2 kene teman kan dia tgk bola.. takkan aku nak tgk buta jer kan..kan..kan? dlu masa pregnt ainin tersengguk2 aku menemankan dia tgk bola kat Mc D.. masa tu piala Euro.. tgk kat Mc D syok sb ramai bole jerit2.. ms tu aku duk ngan parents, nak jerit2 kat umah segan lak karang ade yg terbangun tido... so skrg this year dah duk umah sendiri.. terjerit la situ.. hbs2 anak aku jer yg terbgn tido hehehhe...
E..eh pjg lak mukadimah...
tgk la aksi anak aku tgk piala dunia.. ecehhh.. mcm paham jer.....

sama la 2 beranak ni... layan bola....


Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.