Thursday, May 20, 2010

Why Me???
Suzie AhmadThursday, May 20, 2010 2 comments

Aku tension & marah xtau nak lepaskan cmne. ikutkan hati aku ni nak je aku belasah org yg buat aku marah & sakit hati tu. aku dah bosan la sikap macam ni xtau bila nak berubah. sama jer xde beza ape pun. suke sgt lepak kat luar. ntah ape keje ntah! baik ko xpyh stay ngan aku. B***H!! pas tu skrg ade rahsia2 plak. dah tukar password doe...!baik aku bujang jer mcm nih!! sama jer xde beza. yg beza aku ade anak jer skrg. lain? nothing!!!ko xpaham ker ape yg aku nak? maknenyer skrg lirik lagu tu xde makne sb ko sendiri xpaham ape maknenyer.. "WALAUPUN SERING KAU KU TINGGALKAN ITU TIADA BERMAKNA KAU KU ABAIKAN".. kepala Hotak ko la doe!!arghhhhhhh... benci2 aku xsuke!!!!!! my married life is totally like in HELL!!!!

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

2 comments: