Tuesday, May 18, 2010

Karaoke......RedBox Pavillion KL..
Suzie AhmadTuesday, May 18, 2010 0 comments

Semalam aku ngan hubby + kawan2 hubby aku g berkaraoke kat RedBox Pavillion.. dari kul 9.30 mlm sampai 2 pg kitaorg melalak2 terlolong.. perh xhenggat!! cian Ainin kene tinggal ngan pengasuh... nak wat cmne.. tempat tu agak xsesuai utk dia..erm xpasal2 Ainin tdo ngan pengasuh mlm td..xde gambar yg nak di attach sb kitaorg sibuk melalak.. hehehe... hilang stress kejap. Tp arini masuk keje ngan rs ngantuk yg amat..ikutkan hati tika & saat ini aku nak je balik tido puas2. termasuk mlm td aku sangat xcukup tido.Bila agaknyer aku bole dpt tido yg berkualiti?
syok gak sekali sekala g perabih duit karaoke..hahah.. dah lama sgt2 aku x g lepak2 mcm tu.. sejak dah keje & dah kawin dah lama aku tglkan zaman lepak2 nih.. gian la plak nak lepak2 mcm tuh...
erm ade lagu yg saja hubby aku nyanyi. pas tu ade plak suara2 sumbang ckp dia pandai pilih lagu..ai perli aku nmpk..lagu ape hubby aku nyanyi:

CINTA ITU KETAWA & AIRMATA (LESTARI)

Ketawa & Airmata, Itu Sebenarnya Cinta
Kalau kau sedih pasti ku rasa
Begitu sebaliknya

Ku senang engkau cemburu
Itu tanda kau sayangiku
Tahu kau takut kehilanganku
Begitu juga aku

Ku juga suka bila kau curiga
Itu mengajarku erti setia
Apa pun sikapmu aku terima
Asalkan ada kebaikan
Walaupun sering kau ku tinggalkan
Itu tiada bermakna
Kau ku abaikan

Memang sesekali sikapmu
Membuat aku jemu
Hingga kau takku pedulikan
Untuk menyedarkan

Belum pernah ada cinta
Di dalam kehidupan manusia
Sepanjang masa bahagia
Tanpa air mata...

ok amat dalam maknenyer.sendiri mau igt. lagu aku utk dia? erm xsempat nak carik kawan2 dia bolot sume. hampes! ;)

erm wokeh skrg masa nak sambung wat keje.... :-)

Apa Kata Anda

In Category :
About The Author Suzie Ahmad Langkawi, Kedah, Malaysia Full time Shaklee Independent Distributor dengan pendapatan 4 angka sebulan, Ibu kepada 2 cahaya mata. Nak tau cara menjana pendapatan 3-4-5 angka dengan Shaklee? SMS/Whatsapp: 0132650441. Terima Kasih kerana sudi singgah di blog saya.. :-). Facebook

0 comments

Post a Comment