I-City Shah Alam - Part 2

ni citer i-city part 2... aku igtkan tmpt ni buka 24hrs upenyer kul 12 dah start padam lampu... aku g pun masa tu agak lewat gak la.. so kejap je la leh jln2 pun.. pas tu balik bole lak singgah ker sek 24.. g uptown shah alam hehe.. kul 4pg baru sampai umah.. esok nyer Isnin nak keje ngan bj xgosok lg.. perh... g kje ngan mata ngantuk jer... tmpt ni nak masuk payah gak nak cr entry.. dia kat blakang so x brape nak perasan....aku bole terlajak sampai ke Jusco bukit raja... xpe baru betul jln2.. mengubat hati kunun nyer wpun hati aku masih sebal & sebu smpi ke arini... serius aku xkn lupe ape yg jd pada hari sabtu 1 mei 2010!!! k la nt ade masa aku citer ape jd.... ni ade few la gambar2 menarik yg diambil oleh photographer yg x professional lgsg! yg xde seni pye tgn heheh...nak tau sape photographer nyer???


ni la kitaorg pye photographer merangkap bodyguard mlm tu...masing2 bz ngan tipon.. mms ker??.. hehehe htr kat gf & bini masing2 okeh.. nt bole bawak dtg....


anak aku dah pandai dah bergambar skrg... hbs setiap pokok dia nak ade gambar dia.. padahal sume pokok yg same jer color je lain2.. xsempat snap dia dah lari dah suh ambik gambar pokok lain plak... ainin2.....


byk gak gerai kat sini upenyer.. jual mcm2..laki aku la yg giler beli mcm2...


ni salah satu menatang (bahasa utara) yg ade di jual. benda ni joget2... anak aku berjaya menjd perhatian org ramai bila dia pun joget sama ngan menatang nih...


Kenapa aku rs mata mamat nih juling plak ek? ke saja??? mamat??? heheh he's my MAN okeh.....


Layannnn......




Anak aku... hehehe.....


Cita2 nak jd model tp.... xcukup tgi lak hehe...






yg terindah itu hanya sementara......................



Sekian utk N3 kali ni.... ;-)

Comments

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.