Misi Menghidupkan Semula RSAA

Assalamualaikum..

Buat apa tu... hihi..

Kemain korang ye, semalam aku cerita pasal ikan laga pastu arini admin ada kabo kata arini page dorang terima banyak LIKE. Alhamdulillah.. 

Dah gi melawat belum showroom dorang?

Dengar kata arini ada abang tu kemain borong sampai berbelas ekor. Murah betul ek ikan kat situ. Tapi ikan kat showroom tu memang cun baq angggg..... 


Ok malam ni aku tak mau cerita pasal ikan laga. Malam ni aku nak cerita pasal misi untuk menghidupkan semula RSAA Enterprise. Nama ni dulu memang kami dah register dah, tapi atas sebab tertentu kami tak boleh maintain nama ni dalam SSM. So terkuburlah RSAA ni. So sekarang dia semangat lain sikit. Aku rasa dah tiba masa untuk hidupkan semula. Dah tak boleh tunggu masa yang sesuai, kena mula nanti masa tu akan tiba. 

Harapnya tak la setengah jalan ye tak. Korang doa2 lah ye. 

Aku mulakan dengan "membersihkan" page yang bersawang. Apa aku nak buat? Sabo ye.. pelan2 kita kasi bersih apa yang patut and we start fresh! agitchuewwww...

So korang meh la like page aku ni dengan click je RSAA Enterprise



Gambar ni temporary je dulu sebab aku pernah la cuba meniaga barang mekap. Tapi sambutan agak kureng sikit. Ok tak pe barang yang lepas jangan dikenang. Kita start from begining ok. 

Jangan lupa like ok. Nanti aku kembali dengan cerita lebih hangat tertarik menarik kebabom!


Bye.......

Comments

Popular posts from this blog

Big Pay Scammer

MSS? Apakah?

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.