10.10.10 - Kemalangan Ngeri

Semalam dpt email from one of my fren. dia forwardkan gambar2 xcident ngeri tu. rsnyer 1 Malaysia dah tau.. Lucky day for me sb xjd balik johor sabtu lepas..klu x mst aku adalah salah sorg warga Malaysia yg tersangkut dlm jem or yg terlibat dlm insident tu...bercadang nak balik johor tp sabtu tu laki aku terlajak tido sampai kul 5ptg.. haha.. xpyh balik aku ckp.. klu balik jugak maknenyer ahad tu kitaorg akan balik awal skit dari biasa.. klu biasa pas mgrib baru balik KL.. klu awal skit maknenyer pas asar.. Kalau la aku balik ke johor & ahad tu aku balik awal skit (sb ade event kt UPM) may be aku salah sorg yg terlibat... Nauzubillah......
ni ade few gambar yg aku bole share ngan kengkawan.. ade lg sbnrnyer tp aku sendiri xsanggup nak tgk.... Takziah kpd keluarga yg kehilangan ahli keluarga & kpd yg cedera harap kalian sabar, tabah & cepat sembuh... Al-Fatihah kpd yg terkorban..





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MSS? Apakah?

Big Pay Scammer

6kg hilang dalam masa 14 hari? Ini tips untuk mereka yang nak kurangkan berat badan.